Na afloop van een dag uit wilde ik niet in de spits rijden terwijl ik een knorrige maag heb, daar word ik nogal hangry1 van, dus ik besloot na een discussie met mijn eigen gedachten om dan bij het Postillion hotel te stoppen bij Arnhem en van daaruit mijn weg te vervolgen. Hoewel ik niet van tevoren had gereserveerd, bleek dit ook niet nodig. Op een bepaald punt zat ik alleen in het restaurant. Wat ik wel erg jammer vind is dat het personeel in het restaurant niet Nederlands sprak. Net wat ik dan wel handig vind, omdat mijn Engels echt te slecht is. Uiteindelijk heb ik wel lekker gegeten, al was mijn dessert een verrassing wat het zou worden, zowel de medewerkster als een andere gast kon het mij niet begrijpelijk uitleggen. Uiteindelijk was het nog steeds smakelijk met ijs, macrons en schuim. Textuur wat ik in elk geval wel prettig vind. Het is in elk geval prettig met een gevulde maag weer een terugreis te maken van in elk geval 2 uur.
- Hangry is een samenvoegsel van hunger (honger) en angry (boosheid), een term van kribbigheid voor wanneer je niet tijdig hebt gegeten. ↩︎
Beste Romano,
Hartelijk dank voor je review! Fijn om te horen dat je lekker hebt gegeten in ons restaurant.
Betreft ons personeel, in de tussentijd is e.e.a. veranderd. Waarbij ook de arbeidsmarkt een andere wending heeft genomen. Daarmee is onze teamsamenstelling ook wat veranderd. Iets waar wij heel erg trots op zijn. Maar ik kan het mij ook voorstellen dat u het prettig vindt om in het Nederlands uw bestelling te kunnen doen. Om die reden houden wij er te allen tijde rekening mee dat er altijd een Nederlands sprekende medewerker aanwezig is. Schroom niet hiernaar te vragen als u wordt geholpen door een Engels sprekende medewerker. Zij hebben hier alle begrip voor.
Graag tot een volgende keer in ons hotel!
Met vriendelijke groet,
Lakysha Boonstra
Front office Supervisor